Działania skierowane do uczniów, rodziców i kadry pedagogicznej po powrocie uczniów do szkoły po nauczaniu zdalnym (nowość)
Działania skierowane do uczniów (zwłaszcza od klasy piątej szkoły podstawowej), rodziców i kadry pedagogicznej po powrocie uczniów do szkoły po nauczaniu zdalnym w celu zapewnienia wsparcia psychologiczno-pedagogicznego, szczególnie w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią COVID-19 poprzez:
a) konsultacje/porady dla rodziców/nauczycieli na terenie poradni,
b) konsultacje/porady dla uczniów na terenie poradni,
c) warsztaty dla uczniów na terenie szkół ze szczególnym uwzględnieniem 3 bloków tematycznych: komunikacja interpersonalna, sposoby radzenia sobie z lękiem/stresem, wzmacnianie motywacji do nauki – na pisemny wniosek dyrektora szkoły,
d) spotkania dla rodziców/nauczycieli: warsztaty, prelekcje, wykłady o tematyce zgodnej z potrzebami rodziców/nauczycieli – na terenie szkół (na pisemny wniosek dyrektora szkoły) lub poradni,
e) systematyczne zajęcia „Poznać, zrozumieć i oswoić lęk” dla uczniów z lękiem/z problemami adaptacyjnymi z kl. IV-VI szkoły podstawowej na terenie poradni (prowadząca: K. Rusiecka) – po zebraniu grupy, na wniosek rodziców (więcej informacji tutaj).
f) inne – w zależności od potrzeb szkół i możliwości kadrowych Poradni.
Koordynator działań:
- A. Politowska-Kowal – pedagog.